Kok-in o tréninku

01.04.2009 17:27

Úterní odpoledne bylo pauádní! Sem si skočil za slunka svitu na hřišťátko, abych vomrknul první podřadnej trénink. Skutečnost předčila všechny moje největší obava (neplést s Obama!!! Stejně na nás ti jejich tajní přijdou!) :-)

Došil sem tam zrovinka dyž banda přestarlych vyrostku nakopala šecky balony do pola a nějakej místni kápo řval po všeckych, že to je hrozny a že jim to jakejsik Kokin spočita! Kokin? To jako já? Oni je v tý dědině neučili, že se jméno Boží nebere nadarmo do každé sprosté huby??? :-)

Tož rozdejchal sem to a zkoumal sem, jak dlóho budó ty balony v poli hledat. Nebyla to zrovna chvilka, pasáčci už zaháněli dobytek a slunko zapadalo za Olympiu ve Vsisku, když jim jakejsi matěj (asi to byl trener!) ukazoval, jak se tančí piruetka vlevo, jak piruetka vpravo a dopředu a dozadu je neučil vubec nic. Tož jak pak mužó podávat vyrovnany vykony, dyž se motají jen ze strany na stranu?

Po té náročne fázi se zašmodrchali na uměle travě. Plantali se tam jak Maďaři v kukuřici, co furt nemužó najít zraly klasy. Nakonec jim to došlo asi (všiméte si té veršovánky, to ani Sir Ferguson nedokáže!) :-) sbalili si fidlátka a táhli pěkně v řadě na tepló vodičku do sprchy... Tak to má byt, dyž nevim co s balonem, trefim golmana, a dyž je teho na mě moc, du vod toho! :-)

Řešili tam nejaky balony, že pré za kolik, jaký, vod koho tak. Že by si pokecali taky vo tom, co jako pak s něma, to nééé, na to só chytři dost! Bránica mi mohla puknót a už včil sa těšim na pátek, kdy se domluvili, že si to cely zvopáknó. Udělaji pré přehlidku, voni tam budó a tož já taky!

Když ňa nevyšňupó, podám další hlášení :-)

Tak fičte a já se zase někdy vynořím.

 

Přečteno krát.

Zpět

Vyhledávání

FK Přáslavice © 2008 Všechna práva vyhrazena.