Kok-in o soustředění

19.03.2009 14:49

Tož sem vám byl v jakéchsi Žibřidovicách, že hodím vokem, co tam ti blbouni jako dělají. To vám řikám, že jezdit kdesi do sněhu a dešťa a machrovat, že v tym budu pobíhat je pěkná volovina...

No, dojel sem tam inkonginto, jakože pokai-mu (pro ty ouplně blbý vysvětlíim = tajně), aby o mně neměli ani tucha. Vobhlíd jsem to kolem dokola, vobjednal si jedny Krušovice, vytáh bloček a už píšu...

Sjíždí se to tam jak na funus, žádnej systém v tym nejni, jedni přindou s báglama, druzí s basou piv (proč když to maj vob dveře?). Vono by ani tak nešlo vo tu basičku, jen kdyby po tomhle jonťáku nedělali takovejdlenc bordel! Všecko to do mrtě vychlastaj, nažerou se, škytaj, mastěj karty (málem sem vás dostal, cooo?) a říkaj tomu PRVNÍ FÁZE! Heh, kam na to choděj? Já tohle dělal už v dobách, kdy Sparta musela mít v nároďáku minimálně 5 hráčů, aby se vydělalo...

Druhej den hroooznej vodvaz! Celou dobu se musím schovávat v jakésik cimře, kde prej jednou bude vířivka (k čemu asi?), a to aby mě nikdo nenašel. Vono ne že by mě někdo měl hledat (když o mně nevěděli, to dá přece rozum, ne?). Ráno se to stádo kajsik vydalo, po chvilce se vrátilo a dupalo po baráku celej den. Jeden z nich dostal do palice, asi vod nejlepšího střelce nebo co a bylo po něm jak po žabě! Teď prej má proraženej bubínek - asi hodně fandil! V noci rambajs jako hrom, někomu se urvaly Wazi, jančili po baráku s nějakejma šestnáctkama na drese a řvali, že: já bych se taaaaak snažil!

V sobotu dostali bití jak sviňa! Ráno si zajeli na umělou trávu (zlámat hnáty si na tom měli... na takovým povrchu se hraje?), tam je pohonil jakejsi Králik a odpoledňá strčili hlavy do písku v Písařově. Zase vejprask! Že se na to nevys*rou... Večer jim byla knajpa malá tak šli na zvědy. Zvěd se poved, dotáhl je k jakýmusi Joskovi skoro za ruku a pak jim zdrhnul. Nechal je tam s Vieirou, Kanuem a Henrym a tu babu, co tam byla s nima neznal ani Wenger (já se ho ptal dvakrát!).

V neděli zmizeli a já doteď louskám, v kterejch novinách že bylo napsaný, že Rosa je už skorem v pořádku a bude zase hrát! Jinak odjížděli s jakýmsi klubovým hymenem na rtech :-)

Tak fičte a já se zase někdy vynořim!

 

Přečteno krát.

Zpět

Vyhledávání

FK Přáslavice © 2008 Všechna práva vyhrazena.