Kok-in o mizérii

30.04.2009 17:59

Sem začul cosik o tym, že sem out, jakože kleplej nebo co! Se člověk nemože dneska misto fotbalu čučet na hokej? Třeba propadák s Finama byl rozkoší pro muj zmlsaný jazyček, bo furt to bylo lepšejši než Těšetice. Eště že sem se tam dobře schoval v borovicách!

Dyk aj ten disciplinovalnej (teď nevim, esli to není s tvrdym od slova plynovat!) přístup všech byl jako v tym zápase. Pecin si može podat s Růžičkou ruky, bo maj uplně stejnej matroš. Do novin to pindá o bojovnosti a nasazení, na place se to odflákne...

Už aj přemyšlim, esli není benzin dražší včetne mojiho času než to, co pak vidim... že by bylo možná lepší se před tym počasim schovat v baráku a rači nevylejzat, aby nebyla vostuda jako trám. Šak celej ten slavnej mašaft je akorát pro srandu... Já mít něco společnyho s Pňovicama nebo Náměšťou, tak si říkám: OK, s Přáslavicama tři body, tak ještě jich 6 uděláme a sme zachránění... a nebyli by daleko od pravdy...

Když malinko srovnám počty bodů, tak přesto, že to nebyl žádnej velkej sranda na podzim, bylo po Těšeticách 10 uhranejch bodů. Teď sou 4... slovy čtyry... sem fakt jedinej, kdo cejti ten rozdíl??? A mezi nama děvčatama (kery už nikdo nechce!) ono není a nebude kde brat!!!

Ale co, šak jsme v hajzlu no a cóóóó... kemu to vadí? Žádná velká tragedie když se to projede o branečku... žízenku sme měli, hospodu nezavřeli, chleba dražší nebude, v obci jsem všeobecně oblíben a kdo by si dovolil mi neco fláknout do ksichtu!!!

Ale taková už je povaha našich borcuv. Přindeme na zápas a zajímá nás, kdo všechno nebude, achjo, milion lidí, kteří chybí, to je průůůůser! Že by někdo z teho davu zavolal: Pohoda chlapci, jsem tady já, dneska sledujte, jak budu makat! To je moc velkej závazek pro ty přední mozky, střední mozky, mezimozky a mozečky... tak rač mlčet, mlčet a mlčet a kdyby to bylo špatný, tak se přiznám, lepší se prásknout, že sem si někde skočil (jak říkal pan doktor Plzák!) než přiznat, že mi to nejde a nebo na to nemám...

Brzy temu bude konec, to je jediny štístko, kery máme jisty!

Tak fičte a já se zas někdy vynořim. A když řikám někdy, tak myslim někdy!

 

Přečteno krát.

Zpět

Vyhledávání

FK Přáslavice © 2008 Všechna práva vyhrazena.